Baby Hello Kitty

♥ Uppe innan tuppen

Vaknade strax innan 6 i morse,
gick upp och fixade kaffe och nu sitter jag
här framför min dator.
Tycker om att sitta här varje morgon ,
i lugn och ro.
Kolla in vad som har hänt på Fejjan,
läsa lite olika bloggar och sen skriva lite här
i min egen blogg :)♥


Redan onsdag idag, veckorna går fort.
På fredag kommer S♥ hem igen... längtar !!!
I dag ska jag till Jerre och tatuera mig. Kul !! :)
Men innan jag ska dit så ska jag upp till Bella.
Vi pratade igår kväll och bestämde att vi ska äta frukost tsm idag. Mysigt ♥!!!
 Jocke ville att Karro oxå skulle följa med, så jag skrev till Karro och frågade.
Och hon ville följa med. Så vid nio tiden ska vi vara där.
Ska förbi ICA och köpa med lite nybakade frallor innan vi går upp dit.
I kväll ska jag passa Douglas en stund när Karro ska på fotbollsträning,
och även Saga kommer nog hit idag.
Jag lovade henne att vi ska gå till lekparken idag , om det inte regnar.
Annars får vi väl hitta på ngt annat att göra :)♥

Nu ska jag ta mej en dusch och sen göra mej i ordning.
Kollade ut nu , och det spöregnar ute.....hmmm !!
Det blir att ta med paraflaxet , när vi ska promenera upp
till Bella :)



Ha en underbar onsdag allihopa.
Ta vara på dagen , och va rädda om er !!

♥ Kärlek till alla ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar