Baby Hello Kitty

♥ Torsdagsmys

Har precis kollat på två avsnitt av Svenska
Hollywoodfruar säsong 3 på TV3 Play :)
Gillar det programmet , och måste ju säga att
Maria Montazami äger stort...hon e så cool !!!


Denna säsong är det en ny tjej med som heter
Isabel , men hon verkar ju lite koko tycker jag.
Det är iaf ett kul program att kolla på tycker jag :)

I morse kom min kära vän Bella förbi , och drack
en kopp kaffe när hon slutade jobba.
Sånt gör mej så glad !!
Jag är så otroligt glad att hon är min vän :)♥
När Bella gått tog jag mej en dusch sen gick jag hem till
Izza & Micke. Ville gå dit och säga Hej Då till Saga ,
eftersom hon skulle åka hem till sin mamma idag.
Satt och lekte en stund med Saga, och sen
gick vi ner på stan och tog en fika på Caféhuset.
Karro och Douglas kom oxå dit :) ♥
Det var som alltid jättemysigt !!!
När vi hade fikat färdigt gick jag, Karro & Douglas
till COOP och handlade. Köpte b.la gröt till Douglas
som vi provade att ge honom lite senare i huset.
Han tyckte inte om det från början , men efter ett
par skedar verkade han tycka att det var ganska ok :)







Josey kom förbi en stund på kvällen. Hon hade tatuerat sig hos Jerre
idag. Hon har gjort ett "M" och ett "rosa hjärta".
Det blev jättefint !! Hon gjorde det på foten, och M:et står
för "Mamma". Det gjorde mej jätte glad, min söta lilla Josey ♥
Jag tycker den är jättefin , och jag är så glad att hon gjorde den för
mej. Det betyder otroligt mkt !! ♥

Jag fick ett underbart sms av S♥ tidigare idag.
Det gjorde mej både tårögd och så otroligt glad :)♥
Han gör mej så LYCKLIG , jag vet inte hur jag ska förklara
det i ord. Men han är en underbar person, jag är så otroligt
lycklig och glad att jag har träffat honom.
Pratade nyss med honom i telefon , och i morgon kommer
han hem :) ♥ Jag längtar !! ♥ ♥ ♥
Jag var upp till hans lgh nu i kväll och ställde 10 röda rosor
i en vas på hans bord, och ett kort där jag skrev till honom.
Jag gjorde det för att jag vill att han ska få dem
när han kommer hem i morgon , och jag hoppas att han blir glad !!

Har tänkt en hel del idag , och jag är båda GLAD o
och ledsen innombords. Många tårar har runnit på mina kinder
idag , men inte bara för att jag har varit ledsen.
Utan även för att jag är lycklig...jag är LYCKLIG för att jag
har mina underbara barn, för att jag har ett underbart barnbarn,
för att jag har S ♥, för att jag har en sån underbar vän som Bella,
för att det finna människor runt omkring mej som gör mitt liv
värt att leva. Saga tittade mej i ögonen idag , och sa : " Mimmi,
jag tycker om dej" , och det gör mej så otroligt glad.
För jag vet, att hon säger det , och att hon menar det !!!:)♥
Jag vet oxå att det S♥ skriver till mej , det menar han verkligen.
Om man älskar någon , eller tycker om någon så ska man säga
det till den personen.Men bara om man verkligen menar det , annars är det
bättre att vara tyst. Var ärlig mot ALLA , men såra ingen i onödan.

Jag försöker vara snäll mot ALLA , jag vill verkligen inte vara
elak mot någon. Men just nu känner jag att jag är för snäll,
jag har svårt att säga nej. Jag vill inte såra någon , och inte
vara elak mot någon i min närhet.
Men ibland kan jag känna att jag gör ALLT för dem som jag
älskar, tycker om och bryr mej om.
Och att " för Mimmi är det ok " utan att dem över huvudtaget
frågat mej. Då känner jag mej lite överkörd ...... platt som
en pannkaka , som Saga skulle säga !!!



Nu i kväll ,har jag suttit på mitt rum ... stängt dörren,
bara för att ikväll kände jag att jag behövde få lite "space"
till allt. Jag behövde få vara själv en stund ,
och jag älskar alla här som respekterar det.

Jag är absolut inte perfekt , jag gör många misstag
Men jag lär mej .. och jag är tacksam för att dem runt
omkring mej förstår när jag behöver få vara själv en stund.
I  morgon är det en ny dag, nya tag och i morgon är det
FREEEEEDAG !!! :)♥

Nu ska jag bädda ner mej i sängen och sova lite.
GO`NATT alla goa

 

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar