Baby Hello Kitty

♥ Tisdag kväll

Älsklingen åkte inte iväg igår, utan han åkte i dag ist.
Så jag fick en extra kväll/natt/morgon tsm med honom ♥
I går fm åkte han, jag och Cissi och tömde ur släpet på
sopstationen. Det gick ganska fort faktiskt.
Trots att det var proppfullt !!
Han ringde till sin bror , och frågade om jag får ha släpet
här även under denna vecka, och det var inga problem.
Så jag ska ta och fylla det nu igen någon dag.
Efter att vi varit på sopstrationen igår åkte jag,
Älsklingen och Cissi hem till Josey. Hon bjöd på frukost !!
MCrillen kom oxå dit. Det var jätte trevligt, gott och mysigt !!
I går kväll tog vi det bara lungt, kollade på tv och myste ♥
Karro & Douglas kom förbi en stund och åt middag tsm med oss :)

Jag fick ett sms igår att min mobil var färdig, så jag åkte ner
till Expert och hämtade den !!
Är jätteglad att jag har fått tbx min mobil :)♥ 
Nu kan jag skriva sms ordentligt, med smileisar ...så
att inte alla tror att jag är sur ...hahahaha :)

I dag har jag möblerat om igen, i sovrummet
och har även gjort om lite i vardagsrummet :)
Var ner på stan på em och fikade med Josey,
Karro, Douglas, Izza & Micke.
Bella, Jerry och Flisan kom oxå dit och fikade,
så jag satt och pratade lite med dem oxå :)♥

Lille Douglas fick nya kläder av moster Josey igår,
och idag hade han på sig pullovern.
Han var såååååå snygg i den :)♥




Mormor´s lille favorit kille ♥






"GLASSBILEN " :O
( Nästan den minen ...hahahaha )

Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet
och softa lite framför tv´n.
Känns lite för tidigt att lägga sig redan,
så det får bli soffläge en stund !! ;)

Ha en fortsatt mysig kväll alla godingar

♥ Kärlek till alla ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar