Baby Hello Kitty

♥ Tårarna rinner

Dagen har varit fin. Karro, Douglas, Izza & Micke
har varit här, och Micke hjälpte mej byta spindeled på min bil.
Vi åt middag tsm här hemma.
På kvällen åkte jag upp till kära vännen Bella på en kaffe.
Alltid lika trevligt och mysigt !! :)♥
Trots att det blev en hel del prat om våran
gemensamma vän, som är väldigt sjuk.
Men även om man är ledsen och man tycker att livet är orättvist ,
så känns det skönt att kunna prata med någon om det iaf.
Bella och jag åkte ner på stan och solade efter kaffet.
Det var skönt att ligga där i solariet en stund !!
Efter att vi hade solat , skjutsade jag hem Bella igen och
sen åkte jag hem till mitt.
Har pratat med Älsklingen i telefonen nu ikväll.
Är så glad att han finns i mitt liv ♥

Orkar inte skriva så mkt mera nu ikväll.
Är jätte ledsen och tänker mkt på min vän som är så sjuk.
Hon åkte in på sjukhus imorse, och det är
inte alls bra med henne :*(
Mina tankar är med henne och med alla hennes barn ♥ 
Tårarna rinner nerför mina kinder,
kommer nog inte att kunna sova så mkt i natt.
Men ska iaf krypa ner i sängen nu,
orkar inte sitta här vid datorn mera ikväll !!



GODNATT !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar