Baby Hello Kitty

♥ Snö, snö, snö

Huvudvärk hela dagen idag , och trots att jag knaprat
i mej huvudvärkstabletter har det inte hjälpt ... SUCK !!!
Har möblerat om i mitt sovrum idag , och blev riktigt
nöjd med resultatet.
Det blev ingen rensning på övervåningen idag ,
orkade inte med att börja med det.
Kanske tar tag i det i morgon ist.

Snö har det kommit idag oxå.
Det har blåst som bara den,
men jag har inte varit ute i snöstormen.
Höll mej inne idag , hade ju fullt upp med
att möblera om !!! :)

I morgon är det dax att besiktiga min bil.
Det blir ju kul att köra till besiktningen med
sommardäck..... NOOOOT !!!
Hahahaha...ja, ja men det går nog bra.
Lugn & fin , så ordnar det sig !!!

Har tagit mej en varm dusch nyss,
och tänkte ta och krypa ner i sängen snart.
Kanske blir det någon film ,
innan John Blund kommer.

Ha en fortsatt fin tisdagskväll !!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar