Baby Hello Kitty

♥ Morning Folks

Tordag idag,och i morgon är det fredag igen. Härligt ♥!!
Har sovit ganska okey i natt, fått några timmars sömn iaf.
Inga sms eller telefonsamtal under natten,
så det är nog inte sämre med min vän iaf.

I dag ska Douglas pappa och Douglas farmor komma 
och hälsa på. Karro vill att jag ska vara med, hon vill inte 
träffa dem själv.Det är första gången dem träffar lille Douglas,
och jag tror att dem kommer att bli lika förälskade i honom 
som jag är. Han är ju ett litet charmtroll, och världens 
goáste bebis !! Lilla änglabarnet ♥ Min favvokille ♥



Dem ska komma hit till huset, eftersom hemma hos Karro 
är det fullt med flyttkartonger nu, och det är ju bättre plats
här i huset. Jag hoppas att det blir en fin och bra träff !!

Senare i em ska jag på EVK möte på skolan ang Lukke.
Får se hur det går. Kommer väl kännas som att allt bara
är mitt fel. Men hoppas mötet går bra iaf.
Får se om jag kan få någon hjälp .
Förra veckan var han där varje dag faktiskt ...kors i taket !!
Den här veckan har han bara varit där en dag , och idag 
när jag väckte honom hade han feber.
Så det blir nog ingen skola för honom idag inte !!!

Tänkte att jag ska börja fylla släpet idag igen.......
Har ju lite mera som ska kastas !!!
Ha en fin dag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥


   

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar