Baby Hello Kitty

♥ Monday morning

Godmorgon alla goá & glada :)♥


Hoppas att ni har haft en mysig och fin helg ,
och att ni vaknat upp glada & utvilade till denna härliga måndags morgon :)♥ 
Ny dag och början på en ny vecka igen !!
 Jag & älsklingen kom hem från Uddevalla vid halv tre tiden igår em.
Vi har haft det kul och jätte trevligt hos hans vänner.
Festen var jätte trevlig , och det bjöds på jättegod mat, och dryck .
Senare på kvällen blev det även sång,dans och musik.
Det var 40 personer på festen , och det var lite pinsamt först eftersom jag
inte kände en enda. Men senare under kvällen var det riktigt kul & trevligt !!
Jag & älsklingen gick och la oss vid halv fyra på söndagsmorgon.
Vaknade igen vid halv nio tiden, då gick vi på en liten morgon promenad
och tog lite kort. När alla hade vaknat som sov kvar där ,
blev det frukost. Men jag drack bara kaffe, är ju inte så sugen på att äta på morgonen.
Började vår resa tbx till Värmland vid 11 tiden.
Det var jättekul att få träffa älsklingens vänner och alla var jätte trevliga och snälla.
Gullmarsberg , där vi var är ett fantastiskt ställe.
Herrgården där festen var , är jättefin.
Här kommer lite foton från festen och foton på herrgården,
och den underbara utsikten !!


























I går när vi kom hem var Douglas hemma med Cissi,
Karro hade gått på fotbollsträning. 
Gav Douglas lite mat , och sen tog jag och älsklingen
med Douglas ut på en promenad.
Vi gick upp till Mats. Hans sambo Marina fyllde år ,
så vi blev bjudna på smörgåstårta och kaffe...MUMS ♥!!!
Älsklingen fick farsdagspresent av Mats.
Innan vi gick därifrån fick vi reda på en nyhet ....
Mats hade friat till sin sambo Marina på morgonen, så dem ska gifta sig.
Det är ju jättekul !!! Så det kanske blir bröllop till sommaren :)

Efter att vi varit uppe hos Mats & Marina en stund promenerad vi tbx till huset,
och satt och pratade med Karro & Cissi en stund.
Sen åkte jag och älsklingen och hämtade Fille på elverket.
Innan vi åkte hem igen , åkte vi och hämtade pizza.
Hem och åt , och sen blev det Bingolotto tsm med Lukke & älsklingen ♥ 
Jag har inte spelat Bingolotto på flera år, så det var faktiskt lite kul.
Vi vann ingenting tyvärr. Men hade ju en mysig kväll iaf !!! :)♥



I em åker älsklingen iväg på jobb igen, och kommer tbx på fredag.
Innan han åker idag ska vi åka till soptippen och kasta allt
som vi fyllt i släpet tidigare i veckan.

Ha en jättefin måndag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar