Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmorgon

En härlig Lördagsmorgon !! :)♥
Vaknade upp med älsklingen brevid mig ,
 vi gick upp vid åtta tiden och åt frukost.
Nu är han hemma en sväng och fixar lite innan
vi ska åka mot Uddevalla !!

Det blev en mysig och lugn fredagskväll igår.
Jag, Älsklingen ♥ och Cissi kollade på tv och bara softade :)♥
Skjutsade Fille och hans dator till elverket på kvällen.
Han ska vara där under helgen och ha LAN.
Fixade iordning rummet på övervåningen till Lukke igår oxå.
Så nu har jag äntligen ett vardagsrum här nere igen.
Det känns lite konstigt , men härligt att kunna sitta i soffan
och kolla på tv igen :)

Väskan är packad... jag är förväntansfull och lycklig, 
och nu väntar jag bara på att älsklingen♥ ska komma tbx så vi kan åka.
Det ska bli kul, och jag hoppas att det blir en trevlig och rolig fest !!!

Ha en toppen fin lördag alla sötnosar !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar