Baby Hello Kitty

♥ Livet är inte alltid lätt

Det är med blandade känslor innombords ,
som jag sitter här och skriver nu !!!
Jag har sovit ganska bra i natt, och sitter med
en kopp kaffe och njuter av tystnaden runt omkring mej.
Det är torsdag idag , och det känns härligt att det snart
är helg igen. Då är det dax för Douglas dop.
Det ska bli så kul !!!! :)♥

Jag är så glad att jag har mina barn, mitt barnbarn, 
 min vän Bella och Älsklingen i mitt liv ♥
Trots detta så finns det en hel del orosmoln i mitt liv just nu ,
b.l.a detta huset som vi bor i . Det är snart vinter igen , och jag
ser verkligen inte fram emot att bo under detta tak en vinter till.
Jag var och köpte lite pellets igår, så vi har varmt inne nu iaf.
Det som oxå gör mej lite ledsen är Älsklingen ♥,
vill inte skriva så mkt om det här på bloggen.
Men min kära vän Bella vet vad jag menar, och även mina barn.
Jag hoppas att han kan ta tag i sitt liv, och att han väljer mej.
För jag vet att jag orkar inte hur mkt som helst,
utan då drar jag mej hellre tbx. Jag har haft nog med sånt 
tidigare i mitt liv, och jag vet att jag vinner inte över det.
Så känns det just nu , har ont i magen och är lite ledsen.
Men försöker att inte tänka så mkt på det, det ordnar sig
till slut , på ngt sätt ordnar det sig , det gör det alltid !!!
Jag älskar honom , och jag hoppas att det räcker :)♥

I går hämtade Karro ut Dopkorten på Douglas
som fotografen tog. Dem blev jättefina allihopa !!!
Det blev ett helt album med bilder, tack vare mormor ...hihi :)♥

Älskar den här bilden på
Gudfar, Gudmor och lille prinsen ♥




Lukke är i skolan , Fille, Cissi, Izza & Micke åkte iväg till Karlstad nyss.
Och Karro & Douglas ska snart gå ner på Babycafét.
Jag tror att jag ska fortsätta adventspynta lite här hemma,
när jag är själv hemma en stund.
Började ju lite igår , men blev inte färdig !!
 
Ha en jättefin torsdag sötnosar

♥ Kärlek till alla ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar