Baby Hello Kitty

♥ Fryser, är trött och är lite ledsen på ögat

Orkade inte skriva ngt mera igår , hade fullt upp
hela em och var så trött senare på kvällen !!
I går på fm blev det en mysig fikastund med kära
vännen Bella på Caféhuset :)♥ 
Vi fick lite info om våran vän som ligger på sjukhus fortfarande.
Det var ledsamt,men hon får iaf troligtvis komma hem på fredag. 
På em igår var vi ett gäng som hjälpte Alex & Jasmine och flytta.
Det gick bra, och vi klarade det på 3 timmar, som vi hade släpet.
Efter vi hade hjälpt dem att flytta bjöd Fille på pizza. 

Älsklingen ♥ är fortfarande hemma, han har varit lite krasslig.
Så jag har inte träffat honom så mkt nu under dagarna.
Han vill vara ifred. Var upp till honom en snabbis igår på dan,
och lämnade lite mat och tidning. Får se om han hör av sig idag,
om han orkar och mår bättre. Vet inte om han åker iväg på jobb,
det är ju redan onsdag idag. Känns lite konstigt när han inte vill ha mig där
även om han mår dåligt nu, men jag respekterar det.
Vill ju inte vara ivägen...han hör väl av sig när han är piggare igen , hoppas jag.

Ute är det iskallt , det blåser och nästan stormar. Brrrrr !!
Jag hoppas att jag får tag i pellets idag ,
för det är lite kyligt här hemma i huset nu.  
I går kväll eldade vi lite i vedspisen i hallen , så det blev lite skönare inne iaf.
När Karro och Douglas vaknar tänkte jag tända i vedspisen igen,
vill inte göra det nu så att jag väcker dem. Dem sover ju i vardagsrummet.



Ha en jättefin onsdag allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar