Baby Hello Kitty

♥ Jag ser det snöa

Har varit och besiktigat min bil nu
på morgonen. Det gick faktiskt ganska bra,
måste jag säga. Bilen är ju gammal, men det var inte
så mkt fel iaf. Men måste byta spindelled, och kolla CO-halterna.
Så måste ombesiktiga den inom en månad.
Ska höra med Micke om han kan hjälpa mig att fixa bilen.
Det brukar inte vara några problem !!!
Måste fixa vinterdäck till bilen oxå,
sen är det bara att tuta och köra !! :)

Skottade undan lite snö på tomten nu i morse innan
jag åkte iväg oxå. Och jag lär ju få skotta mera senare
idag, för nu snöar det igen !!!
Det var lite halkigt att åka på sommardäck till
besiktningen, men det gick bra !!!
Körde så lungt och fint , så det var inga problem ;)

Nu blir det en sväng ner på stan,
för att ta en kaffe med goaste vännen Bella :)♥

Ha en underbar onsdag !!!



♥ Kärlek till alla ♥ 


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar