Baby Hello Kitty

♥ Härliga freeeedag !!!

Så nu är det fredag igen då ...YIPIEEEE :)♥
Bästa dagen på hela veckan tycker jag,
trots att jag inte jobbar och bara går hemma om dagarna , 
Så känns fredagarna speciella :)♥
Fredagsmys är bland det bästa som finns ♥



Känner mig så HAPPY idag ,
Älsklingen kommer ju hem i em/kväll och
det är underbart !! ♥

Nu under dagen SKA jag plocka in resten
av det som ska slängas i släpet. Har ju inte gjort det än.
Har varit lite lat , men idag måste jag göra det för
i morgon ska vi åka till soptippen igen , och kasta skräpet.
Det blir även att hjälpa Karro att tömma hennes lgh i morgon.
Hon & Douglas ska ju bo här hos mej i en vecka ,
innan dem kan flytta in i sin nya lgh :)

När Izza slutar plugget idag , ska hon och jag iväg
på en liten "roadtripp". Vi ska åka och köpa en
födelsedagspresent till Micke, som fyller år på måndag. 
Vi  ska fira Micke och Josey imorgon kväll har vi tänkt, med lite
god mat och dryck !! Det blir säkert trevligt :)♥

I em ska Douglas till fotografen , och bli fotograferad.
Hoppas att han är glad och pigg då , så att det blir fina foton.
Nu ska jag ta och sätta lite fart här,
annars lär jag fastna här på stolen framför datorn :)

Ha en underbar & fantastisk fredag alla sötnosar ♥
Mys riktigt ordentligt med nära och kära !! 

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar