Baby Hello Kitty

♥ Happy Friday

FREEEEDAG ..........Härligt :)♥
Vaknade vid 6 tiden , och kände mig riktigt pigg
glad, och utvilad !!
Hade en underbar dröm i natt, och vaknade med ett leende
på läpparna.....tänk om drömmar kunde slå in på riktigt !! ;)

Har inte så mkt planerat för denna dag, men ska försöka
fixa i ordning Lukke´s rum idag. Som jag inte orkade igår !!
Annars blir det nog en lugn och soft dag bara.
Min älskling ♥ kommer ju hem i em / kväll.
Längtar efter honom, trots att han bara har varit borta
några dagar. Längtar tills jag kan krypa upp i hans famn,
känna all den kärlek som han känner för mig och bara mysa tsm
med honom. Det är lycka för mig det !! :)♥

I morgon ska vi åka iväg till Uddevalla på fest.
Det ska bli riktigt kul , trots att jag inte känner någon
som ska dit, så känns det helt okey.
Jag tycker ju om att lära känna nya människor,
så det kommer säkert att bli jätte trevligt !!! :)♥

Men det är i morgon det , nu kör vi fredag först.
Önskar alla en fantastisk, härlig, underbar, fredag
med massor av mys ♥!!
Ta vara på dagen, va rädd om dem du älskar och
gör någon annan människa glad ....
ge en kram eller ett leende till någon
som du tycker ser ut att behöva det :)♥
 
SMILE & BE HAPPY !!!!



♥ Kärlek till alla ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar