Baby Hello Kitty

♥ Gott med godis

Sitter här framför datorn och smaskar på godis :)♥
Fick en hel plastpåse full med godis av Josey, som kom hem
från en Finlandskryssning nu ikväll.  
Hon vet vad hennes mamma gillar :)♥
Delade med mej lite till Fille och Lukke oxå förstås

I dag har det varit en riktigt mysig och fin dag!!
När Izza slutade skolan , var jag , hon och Micke och
tog en fika på stan. Karro & Douglas kom oxå dit !!
Efter det gick vi hem till huset.
Vid två tiden kom Douglas pappa och farmor och hälsade på.
Det var jätte trevligt, och det var gulligt att se Douglas
tsm med sin pappa.
Douglas charmade dem, som jag förstod att han skulle göra.
Hans pappa och farmor stannade ett par timmar, sen åkte dem
tbx hemåt igen. Men dem kommer ju snart igen , till dopet.


Douglas trivdes bra i sin pappas famn


Stolt Farmor, med barnbarnet i famnen

Jag var ju på EVK möte i skolan på em.
Det gick ganska bra faktiskt !!
På måndag är det möte på BUP som gäller, får
väl se hur det går och vad dem säger där !!!

Nu i kväll var Izza här en stund.
Sydde in ett par byxor åt henne, och sen tog vi en kaffe
och satt och pratade lite. Åkte även till PEKÅS och köpte
gardiner, så hon hjälpte mej att byta i mitt sovrum!!

Jag har även varit hos Josey en stund i kväll.
Hämtade godiset som hon hade köpt till mej på båten.
Satt en stund och pratade innan jag gick hemåt igen.
Det känns mysigt att sitta med barnen en och en ibland ,
och prata om lite allt möjligt !!:)♥
Det är förstås jättekul att vi ses tsm allihopa oxå,
men ibland känns det bara så bra att få lite tid med var och en.
Jag älskar alla mina barn, över allt annat.
Dem betyder ALLT för mej :)♥
Även om det ibland känns som att jag har mer kontakt med
mina döttrar, än jag har med mina söner.
Men jag älskar dem ALLIHOPA ,lika mkt !!!♥

Min älskling , mannen i mitt liv , har ringt två ggr idag ,
och jag har även fått sms förstås.
Han gör mej så glad och lycklig :)♥
I morgon kommer han hem igen , och det känns underbart !!!
Jag älskar honom väldigt mkt , och jag vet att han älskar mej oxå.
Det är så härligt !!! ♥


Min vän, som ligger på sjukhus mår lite bättre idag,
och det känns skönt !!! 
Har pratat med en av hennes söner nu ikväll,
när han kom hem hit till oss.
Han har varit och hälsat på sin mamma på
sjukhuset tidigare idag .
Han frågade Fille om han fick sova här i natt, för
han ville inte gå hem och Självklart får han det !!
Fille fixade några mackor till honom nyss,
för han hade inte ätit ngt idag.
Det gör så ont i hjärtat, och jag tycker så synd om
alla dem inblandade barnen. 
Jag har sagt det till dem , och dem vet....
att vi finns alltid här för dem.Dem är alltid välkomna hit !!
Jag är så glad om det finns ngt som jag kan göra för dem.

Nu ska jag gå ut i kylan och röka sista ciggen 
för ikväll , sen ska jag bädda ner mej i sängen 
och försöka sova lite !!!

NATTI NATTI alla sötnosar !!

♥ Kärlek till alla ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar