Baby Hello Kitty

♥ Godus Morgus

Hello Sweeties :)♥
Godus Morgus !!!!
(är latin och betyder självfallet - God Morgon)



Härlig onsdagsmorgon ...trots att det är svinkallt ute.
Fick ett så fint sms av Älsklingen nyss, och det gör
mig alltid lika glad när han skriver till mig !!! :)♥
Ett litet sms , med några små ord ...som gör mig så lycklig
och som gör att det känns som att hela 
denna dag kommer att bli toppen !!!


Fille & Lukke är i plugget nu , och Cissi sover fortfarande.
Tänkte ta och fixa lite i rummet i källaren idag
( Min inneboendes rum ...hahahaha )
Ställa iordning lite,
och kolla igenom mina kartonger där nere.

I em ska jag ev träffa kära vännen Bella ♥
Hon jobbar till fyra, men vi skulle höras när hon slutar.
Kanske blir det en liten kvällsfika !!!

Ha en underbar onsdag ~ Lill-Lördag !!
* CARPE DIEM *

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar