Baby Hello Kitty

♥ Rensat i röran

Sitter här och pustar ut framför datorn en
stund. Känner mig jätte trött , och ska snart
lägga mig och kolla på tv.

I morse blev det en trevlig och mysig fikastund
på stan , med Bella och Jerry :)♥
Efter det gick jag hem och började rensa på övervåningen,
när Fille kom hem från plugget hjälpte han mig att bära ner allt
och plocka in i släpet. Joachim och Skrotis hjälpte oxå till.
Vi fyllde släpet proppfullt , och ändå finns det mera som ska kastas....hmmmm !!
Tänk va mkt onödiga saker som bara har legat där uppe egentligen.
Man sparar på en massa onödigt, men nu har jag kastat nästan allt.
Orkar inte spara på en massa saker som jag inte använder,
som bara ligger i kartonger i flera år. Så nu kastar jag det !!!
Får se när jag kan få hjälp att köra iväg allt till sopstationen, kanske i morgon !!
Skulle ju behöva tömma släpet , och fylla det med resten som ska kastas sen oxå.
Skönt det ska bli att få iväg allt skräp iaf!!!

På em tog jag och Jerre en promenad till ICA och handlade.
Cissi lagade mat på kvällen , det blev pannbiff, mos & sås. Jättegott !! :)♥
Har haft Douglas här en stund nu i kväll oxå,
medan Karro var och tränade fotboll.
Mormor´s lille älsklings kille ♥


Somnade sött i min säng en liten stund


Ta tag i sina fötter, tycker Douglas är kul


Pratar lite med Mormor



♥ ♥ ♥

Nu börjar ögonen gå i kors , känns det som .
Ska inta ryggläge i min goa´säng nu , och kolla
lite på tv, innan jag somnar !!!

Önskar alla en fortsatt mysig kväll !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar