Baby Hello Kitty

♥ Äntligen FREDAG

Sitter som vanligt och dricker mitt morgonkaffe,
här framför datorn :)
Ett jättefint morgon sms av S♥, såg jag på
mobilen när jag slog upp mina blå för en stund sedan.
En härlig lyckokänsla i kroppen har jag idag,
det är ju FREDAG hela dagen !!!!
HÄRLIGT !! ♥



Har inte planerat in så mkt idag, men chattade lite
med goaste vännen Bella nyss, och vi ska ta en fika sen iaf.
Alltid mysigt och trevligt med en liten fikastund :)♥
Vi skulle ha gått och tränat i morse , men vi "glömde" det
visst båda två ...Hahahaha !!
Sätter igång med träningen på måndag ist ;)

Ska nog hem till Jerre senare oxå , och hjälpa honom
lite i hans lgh. Kanske blir det någon ny tattoo oxå ;)

Ha en underbar FREDAG allihopa.
Ta vara på dagen, och mys riktigt ordentligt ♥


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar