Baby Hello Kitty

♥ Mååååndag

Måndag igen ... veckorna går så fort,
och speciellt helgerna !!!
Har haft en jättefin och mysig helg tsm med
nära och kära ♥

I lördags hjälpte vi Karro att flytta.
Det gick jätte bra, och fort gick det oxå !!!
Så nu bor hon och lille Douglas här  i huset
med oss i en vecka.
Lördagskvällen blev jätte trevlig och kul...
fullt ös !!!!
Cissi hjälpte till att duka långbord i köket,
så att alla skulle få plats.
Vi åt Tacogratäng och sen blev det glass till efterrätt.
När vi hade ätit blev det lite kortspelande ;)
Jag och älsklingen gick hem till honom
och sov där på nattten.
Det är ju lite fullt här i huset nu :)
Lite bilder från Lördagskvällen kommer här :


Jag & Micke , med de "små" ölsejdlarna ...Hahahaha ♥


♥ Josey & Karro ♥



Izza & Douglas ♥


♥ MCrillen & Josey ♥



Chicago spel , som vanligt :)♥


I söndags vaknade jag som vanligt tidigt,
gick hem till huset en sväng.
När älsklingen vaknat, och var redo så gick vi
till Cesar, där vi åt lite mat !!!
Det var som alltid supergott !!! :)♥
Efter det skjutsade jag älsklingen hem , och jag
åkte hem till huset igen.
Fixade lite mat till kidsen, och sen var det dax för ljusparty!!
Det var mysigt och trevligt !!!
När ljuspartyt var slut, åkte jag hem till älsklingen.
Tog mej ett bad, och det var super härligt ♥
Sen satt jag och älsklingen och pratade och
lyssnade på musik. Gick och la´oss vid tvåtiden !!
I morse gick jag hem vid sjutiden, satte mej i vardagsrummet
och drack lite kaffe och kollade nyheterna.
Lite morgonmys i min ensamhet :)

Fick två paket av Natta igår. Det var från henne & Alex.
Så gulligt av dem :)♥
Fick en porslinsängel och en liten ♥ skål.
Natta sa att ängel är jag , för att jag ställer upp för
alla, att jag är en liten skyddsängel.
Fick ju tårar i ögonen, och blev ju jätteglad förstås !!!
TACK , ni är så snälla och goa´!! :)♥



Åkte iväg och skulle köpa några säckar pellets nu i morse,
men han som jag brukar köpa av hade inte den pelletsen som
jag brukar köpa. Han sa att det kommer i morgon , eller senast
på onsdag ...så nu får vi försöka klara oss på det lilla vi har där nere.

Ska åka till Karlsatd i em , med Ulrika från Soc.
Vi ska ju på möte på BUP.
Får väl se hur det går, och vad dem har för tankar
vad vi kan göra för Lukke.
Nu ska jag ta och fixa lite saker innan vi ska åka.
Önskar alla en toppen fin måndag !!!
* CARPE DIEM *


Mitt älskade lille barnbarn

Ett STORT GRATTIS till Micke som fyller 25 år idag.
HIPP HIPP HURRA !!!!
Ha´en toppenfin dag !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar