Baby Hello Kitty

♥ Endast Mimmi är vaken....

I går blev det en mkt trevlig utekväll igen :)♥
Jag, Grzegorz, Magda, Micke, Izza och Cissi gick till "Köket"
Hade superkul där , och dansade loss på dansgolvet !!! :)

På dagen var jag, Jerre, Lukke, Cissi, Josey & Karro ner till den
nyöppnade Thairestaurangen och åt. Det var jätte mkt folk där så vi fick
stå och äta , men det gick bra iaf och gott var det.
Senare på em gick jag,Karro, Izza, Micke, Grzegorz & Magda ner till
Kina och åt. Jag var inte så hungrig då så jag åt bara vårrullar och tog en öl.
På kvällen blev det Monopol spelande, det tog ju ett par timmar att spela
men det var kul. Efter det gick vi ju ut och dansade och hade skoj !!

I dag ska Grzgorz & Magda åka hem igen. Sen blir det bara att ta det lungt
idag känner jag. Har inga planer för dagen , och ute är det grått och kallt.
Så idag blir det en skön och mysig dag innomhus.
Kanske kolla på någon film och bara chilla :) ♥

Ha en fin söndag alla goa´människor !!



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar