Baby Hello Kitty

♥ Trötter

Känner mej lite pömsig , men tänkte iaf skriva några rader innan jag ska sova.
Sitter med min lilla dator i knät i sängen och myser.
Känns lite ensamt ibland när jag ska sova , men har många kuddar i sängen
som jag kan krama om iaf :)♥ Och just nu har jag även två kattungar som
ligger och kurrar här brevid mej !!!

Helgen som gick var det full rulle med att hjälpa Karro att få iordning i sin
nya lgh. Micke, Izza , jag & Jerre hjälpte henne. Så nu är det jätte mysigt och fint där.
Bara lite små saker kvar , som att sätta upp en spegelvägg och ta ner några dörrar i källaren.

I söndags blev det en liten road tripp till Karlskoga med Micke, Izza, Karro & Jerre.
Vi var b.l.a till ÖB och shoppade lite , och efter det var vi förstås på Donken ♥
Vi tog min bil när vi åkte , och det gick riktigt bra. Jag GILLAR min bil jättemkt !!!
Känns så underbart att ha bil igen , det är toppen.
På kvällen gjorde vi middag hemma hos Jerre, det blev kassler & potatisgratäng. GOTT GOTT !!!

I dag har jag städat lite i huset , möblerat om i mitt sovrum , tvättat och på em åkte jag,
Jerre, Fille & Karro till Karlstad . Fille skulle hämta ett XBOX och sen lämnade vi en kattunge till hos
Prillan. Hon tog ju en från oss , men ville ha en till. Så hon fick en av Jossan´s oxå !!
Efter att vi lämnat av katten blev det Donken igen. Dem har ju en kampanj nu med super fina
glas om man köper en plusmeny. Men tyvärr hade dem inte hunnit bytt färg på glasen ännu.
Så vi fick inga nya glas idag då, men det blir väl en tripp till Donken senare i veckan igen.
Vill ju inte missa ngt av dessa glas nu , tror att det kommer i 6 olika färger.
Så det lär ju bli en hel del Donken besök framöver ...hahahahaha :)♥

Har pratat lite med L♥ på MSN i dag oxå. Inget speciellt , bara som vanligt.
Han har inte sagt ngt om när han kommer ännu , och jag har inte frågat ngt heller.
Hoppas ju förstås att han kommer nu i början på Juni som han sagt förut.
Men vågar inte tro och hoppas för mkt , för om han ändrar sig igen blir jag bara ledsen.
Så jag försöker att inte tänka allt för mkt på det .
Bättre att ta en dag i taget , så får vi väl se vad som händer !!

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka
sova lite. Känner mig jätte trött nu.

Natti Natti & Suss Gott alla godingar ♥
Sweet Dreams !!



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar