Baby Hello Kitty

♥ Morsdag

♥♥ I dag har det varit en fantastisk fin och mysig dag :)♥
På fm åkte jag till Nykroppa och hälsade på Izza, Micke & lilla Saga.
Micke hjälpte mig med bilen , och Izza, jag & Saga satt ute i solen och fikade.
Fick en jättefin bukett med rosa blommor av dem och ett superfint kort ♥ 


♥ ♥ ♥
När jag kom hem från Nykroppa , så kom Jerre, Josey och Fille till huset med
en underbar rosa palmblomma i en rosa kruka , choklad , en lott att skrapa och ett jättefint kort :) ♥
Medan jag & Jerre åkte till Karlstad för att hämta Karro , så fixade Josey med maten.
Så när vi kom hem blev det grillspett, pommes, sallad och vitlöksbröd. MUMS !! ♥
Vi satt ute i solskenet och åt , det var härligt !!
Av Karro fick jag ett gulligt kort och en Hello Kitty väckarklocka. Den är så söööööt !!♥
Hon visste att jag ville ha en sån , så då hade hon köpt en till Morsdags present. Gulligt !!! :)
Lukke tänkte fixa frukost på sängen till mig i morse , men han försov sig och vaknade inte förren sent på em.
Jag har blivit så uppvaktad idag , och jag är så glad och tacksam för att mina
älskade barn gjort min dag så underbar :)♥
Jag älskar dem allihopa av hela mitt hjärta !!! ♥



Nu är jag trött på ögat , så nu ska jag ta och lägga mig.

♥ GODNATT & SOV GOTT ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar