Baby Hello Kitty

♥ It´s friday .... yipieee !!!

Då är det fredag igen då, dagarna & veckorna går fort tycker jag.
Solen skiner även idag , och det ser ut som att det blir en toppen dag !! :)♥
Har fortfarande ont i magen , men förhoppningsvis blir det bättre om ett par dagar.
Det brukar vara värst de första dagarna!!
I dag ska jag försöka få igång grästrimmern , så jag kan klippa alla kanter runt tomten,
sen blir det en tripp till Örebro när Jerre slutar.
Vi bestämde igår att vi ska ta och åka dit idag. Det har nämligen öppnat en "Media Markt" i Örebro.
Så dit ska vi och kolla lite vad dem har. Har även lovat att skjutsa Karro till Karlstad i em.
I kväll vet jag inte vad som händer , kanske blir det en eller två kalla ÖL :) ♥

Ha´en underbar dag alla goa´vänner ♥
Njut av sol & värme , och glöm inte att mysa riktigt ordentligt !!
Smile & Be Happy :)♥

 
Pözz & Lööööve from me !!!
♥ ♥ ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar