Baby Hello Kitty

♥ Iám who Iám, Take it or leave it !!!

Det har varit en fin dag idag , har inte gjort så jättemkt
egentligen men ändå har jag inte varit sysslolös :)♥
Var ner på byn och fikade med Karro på Cafe´huset en stund idag,
har varit och tittat till Josey´s katter , gjort kycklingsallad till middag, och på
kvällen kom Izza & Micke förbi en stund. Dem hämtade en av Josey´s kattungar, för dem 
ville ha en kompis till den kattungen dem tog från oss förut.
Frågade Micke om grästrimmern när dem var här , och han kollade på den. Och han hade inga
problem att starta den , så han visade mig hur jag ska göra ,så nu hoppas jag att jag får
igång den i morgon.

Jag har haft , och har fortfarande en fruktansvärd mensvärk idag...suck !!
Inte alls kul, och har knaprat massor med tabletter men det hjälper inte.
Har hämtat ut min spiral på apoteket idag , så ska ringa till MVC i morgon och höra 
när dem kan sätta in den.
Ska bli skönt att få en ny spiral igen , då slipper jag ju mensen och denna värken.

Pratat en stund med L♥ nu ikväll på MSN.Men jag är inte på sånt humör att skoja med när jag 
har så ont i magen , så blev lite ledsen och irriterad på honom när vi pratade.
Frågade honom en sak , som han ignorerade och inte svarade på. Han frågade istället en motfråga , 
och när jag skrev att jag bara frågade då skrev han : ja du e ju som du är !!
Kanske inget att bli ledsen över , men ibland skriver han så konstigt och får det att låta så negativt.
Klart att jag är som jag är , jag är inte perfekt ....men om han inte vill ha mej som jag är så behöver 
han ju inte lägga ner sin energi på mej. Då kan han ju ist hitta någon annan som är mera perfekt än mej kanske. 
Som sagt ikväll var det ingen bra ide´att prata med honom tror jag , jag har förbannat ont och
var inte alls på humör att ta det som han skrev. Kanske känns det bättre i morgon igen , kanske inte.
Ska försöka att inte tänka mera på detta nu , ska snart krypa ner under täcket och försöka
sova lite. I morgon är det en ny dag !! :)♥



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar