Baby Hello Kitty

♥ Helg igen då ...

Nu har det varit dåligt med bloggandet igen, vet inte riktigt vrf
men det bara är så just nu. Det händer en hel del i mitt liv , både bra 
och mindre bra saker . Men i det stora hela känner jag mig ganska nöjd med livet
som det är just nu. Det fattas fortfarande en del för att jag ska känna mig helt lycklig.
Men förhoppningsvis kommer det snart att fixa sig !!!

I går var jag till Karlstad med Izza, Micke & Karro. Jag köpte en bil, som Micke hjälpte 
mig att kolla på och pruta ner i pris. Så nu har jag en alldeles egen bil , och det känns
underbart !! :)♥
På kvällen körde jag och Karro det mesta av hennes saker till hennes lgh,
men vi orkade inte ta säng, soffa och tv´n så det ska vi få hjälp med idag.
Är så glad för Karro´s skull att hon äntligen fått ngt eget. 

L♥ har jag pratat med litegrann på MSN nästan varje dag
Saknar honom fortfarande enormt mkt , och jag hoppas att han snart kommer hem.
Det är ju en hel del oroligheter i Thailand just nu , och det känns ju inte så kul att han sitter 
där nu.

Nu ska jag ta mig lite mera kaffe , sen blir det en sväng ner till solariet.
Idag är det mulet här , och det kommer nog att regna idag oxå känns det som.
Men det gör inte så mkt , det är skönt att det kommer lite regn , så att det blir 
friskare & skönare i luften !!!

    

Önskar alla en underbar & mysig lördag !!
Ta vara på dagen & Lev Livet ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar