Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon världen !!!

Vaknade vid halv sju tiden i morse , och har sovit ganska bra i natt.
Ändå känner jag mig lite trött fortfarande, men det går väl över hoppas jag!!
Har varit ner och solat en stund nu på morgonen , och snart ska jag hoppa in i duschen.
Sen vet jag inte vad som händer idag , ska nog gå till Karro en stund iaf.
Annars blir det nog bara att ta det lungt tror jag , inget planerat iaf !!

Pratade med L♥ på MSN nyss, och idag var han riktigt pratglad :)♥
Har även ringt och pratat lite med hans mamma nu på morgonen.
Hon vill så gärna att jag kommer och hälsar på henne , så jag sa att jag ska
försöka komma snart. Hon är ju orolig för L♥ men eftersom hon hade ringt och pratat
med honom , så kände hon sig lite bättre iaf. Han säger ju att det lugnat ner sig därborta nu ,
så nu är det inte utegångsförbud längre heller . Det är ju skönt det !!!

Nu är det dax att slita sej från datorn ett tag, så att det blir ngt gjort idag.
Ha en underbar tisdag ♥
Mys & var glad !!!!



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar