Baby Hello Kitty

♥ Början på ännu en ny vecka

Solen skiner, och fåglarna kvittrar och det ser ut som att det kommer
att bli en jättefin dag idag !!! Härligt :)♥
Det är måndagsmorgon , och mitt huvud känns lite tungt. Vaknade vid 6 tiden,
och har druckit ett par koppar kaffe nu, så snart vaknar jag nog till ordentligt !!

I dag ska jag få hjälp att köra bort massor av skräp som står ute i garaget.
Ska hämta ett släp på Q8 vid nio tiden , så sen kör vi igång !!!
Inte det roligaste att göra , men det måste ju köras bort och kastas.
Kommer att kännas bra när det är borta , då kan jag börja rensa ur kartongerna som
står på övervåningen , och kolla vad som ska kastas av det. Och fylla garaget igen....hahaha !!
Det lär ju bli en hel del åkande fram och tbx till återvinningsstationen, men det blir skönt att bli
av med allt skräp. Vill ju inte ha med mig massor av onödiga saker när jag flyttar sen.

Just nu snurrar många tankar i mitt lilla huvud , och jag har en orolig känsla i magen.
Har inte hört ngt från L♥ på ett par dagar nu , och det känns ju inte så bra.
Saknar honom , och kan inte sluta tänka på honom.
Jag hoppas att han kommer att höra av sig snart iaf.
Det är tur att jag har en del att göra idag , då har jag inte tid att sitta och tänka så mkt !!



Om du bara visste hur mkt jag saknar dig : Jag älskar dig
Jag försöker leva mina dagar som vanligt, men det går inte. Saknar dig alldeles för mycket.
Om du går, så brister mitt hjärta för evigt, för det är dig jag älskar.
Jag gråter mig till sömns varje kväll, för jag önskar att du kunde vara hos mig.
Försök inse, det är dig jag vill ha. Det är dig jag vill leva med.
♥ ♥ ♥ ♥

Hoppas att alla får en jätte mysig och härlig måndag ,
 och att solen skiner riktigt mkt på er ♥
Var rädda om er & njut av dagen !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar