Baby Hello Kitty

♥ Here I´m

Det blev inget mera bloggande igår , hade fullt upp med att umgås med mina gäster :)
Grzegorz åkte till Björneborg på fm och hämtade Fille & Cissi.
Grzegorz hade med sej pallar från Sthlm , så att jag kan få lite varmt i huset.
Dem plockade vi ut från hans bil , och sen sågade han och Fille dem i mindre bitar åt mej !!!





Medan grabbarna sågade så fixade jag iordning maten; Kyclingfile´, med ris och currysås blev det!!!
Efter maten satte vi oss och spelade Monopol och drack lite öl , det var riktigt skoj :) ♥
Vi höll på och spelade i flera timmar, och till slut blev det oavgjort mellan Fille och Magda.


Jag & Cissi


Magda & Grzegorz


Fille


Me in action


Cissi, jag & Magda


Ba-Ba-Balogi


♥ Cissi & Jag



Fick ett sms av Sweetie♥ på kvällen , och hon var i stan och frågade om jag hade lust
att komma ut en stund så att vi kunde ses. Självklart ville jag det , så vid halv tolv
gick jag till "Cesar" och träffade henne. Det var verkligen jättekul att träffa henne igen ♥
Hon bjöd på öl , och vi satt och snackade om allt möjligt.Det kändes precis som "gamla" tider när 
vi umgicks som mest. Blev en hel del flams och en massa skratt :) ♥ Har verkligen saknat henne !!!
Innan hon gick därifrån bestämde vi att vi ska ses idag innan hon åker tbx till Sthlm :)
Fille , Cissi, Balogi och Magda kom oxå ner till "Cesar" en stund innan de stängde , och tog varsin öl.
När dem stängde , tog vi en promenad ner till stan för vi tänkte gå in på "Köket" en sväng .
Men där var det inträde, så vi struntade i det och gick hem i stället. 
Det blev en mycket trevlig och rolig kväll igår :) ♥



I em ska Grzegorz och Magda åka tbx hem igen , men det har verkligen varit trevligt
och roligt att ha dem här på besök. Får väl se när dem kommer nästa gång , eller om det
blir att vi hälsar på hos dem nästa gång vi är i Stockholm.

♥ Ha en fin söndag !!!
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar