Baby Hello Kitty

Saturday morning

Lördagsmorgon , och här sitter jag nu framför min älskade dator :) ♥
Ute är det -23 grader , så det är ganska kallt inne i huset nu då. Ska snart
ner och elda lite , så det blir lite varmt i huset.

I går satt jag inte vid datorn så mkt faktiskt , därför blev det inget bloggande.
Jag satt en liten stund på fm , men då kollade jag bara Facebook.
På dagen städade jag, dammsög och torkade golven.
Sen på em gick jag och Izza och tvättade i Fille´s tvättstuga.
Min tvättmaskin e ju paj, så det är lite jobbigt att tvätta här hemma.
På kvällen kom Grzegorz och Magda. Så det blev lite fredagsmys tsm med dem
på kvällen framför tv´n med ÖL och chips :) ♥
Jerre och Josey kom oxå förbi en stund på kvällen.
Fille och Cissi åkte till Björneborg till Cissi´s mamma igår morse , men Grzegorz ska åka
och hämta dem idag .Eftersom Fille vill ju träffa Grezegorz nu när han är här och hälsar på.
 
Jag fick en födelsedagspresent av Grzegorz & Magda när dem kom.
Hello Kitty lipgloss & ett nagelmanikyr set. Gulligt av dem :) ♥
Fick även filmen "Luftslottet som sprängdes" av Jerre igår. Jag hade ju önskat mej den ,
eftersom jag har dem andra två filmerna. Så nu har jag alla tre :) ♥

Fick SMS av L ♥ igår kväll oxå. Han undrade vrf jag inte satt vid datorn.
Så han saknar mej lite iaf ;) ♥
I morse hade jag fått ett mail i min inkorg , där han frågade om jag tröttnat på
honom. Han e lite rolig ibland , för om jag inte hör av mej till honom varje dag
så blir han lite orolig , men han själv kan strunta i och höra av sej i flera dagar ibland ju.
Men han behöver ju inte vara orolig ju , för mitt hjärta slår ju fortfarande för honom ♥
Och det vet han innerst inne , men han vill väl bara att jag ska säga det varje dag till honom :)

Lukke var så söt igår kväll när vi satt och kollade på tv , han började med att prata om att
han tycker att jag ska skaffa en lillebror till honom , men jag sa att det inte kommer att hända.
Då sa han att jag säger så bara för att han ska bli ledsen , men jag sa att så är det inte
men jag kan ju inte fixa en lillebror själv. Då säger han : "Mamma , du hittar snart någon som
tycker om dej " Det lät så gulligt tycker jag :) ♥
Sen satt han tyst en stund , och sen sa han : " Mamma, du får börja gå ut på stan mera så
kanske du hittar någon " Hahahahaha :)

Nu vaknade Grzegorz och Magda , så nu ska jag ta och vara lite social med dem.
Kanske kikar jag in lite senare idag, om jag har lite tid att sitta vid datorn.



Önskar alla en underbar och fin lördag !!♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar