Baby Hello Kitty

♥ Keep calm & Dream on

Tisdagmorgon , och jag sitter här igen :)♥
Blev inget bloggande igår , gjorde inte så mkt under dagen.
Det var en lugn dag , var till Jerre som vanligt.
Vi åt middag där , och sedan stannade vi och kollade på Svenska Hollywoodfruar
innan vi gick hem. :) Gillar det programmet !!
Fixade lite med nya desigener till Karro och Izza´s bloggar,
så vi får väl se om dem gillar dem.
Pratade med L ♥ på MSN igår oxå förstårs ,känner mej så glad när han vill prata 
med mej där en liten stund varje dag. det betyder mkt :)♥

Idag vet jag inte vad som händer , inget inplanerat iaf.
Så vi får väl se vad det blir !!!
Ute är det -10 , så det e lite kyligt ....Brrr . Men solen skiner , så
jag hoppas att det blir en fin och solig dag även idag.
Känner mej så glad när man hör fågelkvitter och solen skiner,
känns som att det går åt rätt håll då iaf. Våren e på väg !!!
Och sen blir det SOMMAR ,....åhhh vad jag längtar till sommaren♥
Det är absolut den underbaraste årstiden på hela året, soligt, varmt & skönt.
Det är så underbart ♥ Man behöver inte sätta på sig en massa kläder för att kunna gå ut ,
man kan sitta i solskenet och bara njuta och ta en kall ÖL kanske:)♥
Grilla och sitta ute sent på kvällarna och bara vara !!!
Jag skulle vilja ha sommar hela året , då skulle jag vara superglad och lycklig.
Bor i fel land egentligen , skulle vilja flytta någonstans där det är soligt & varmt jämt.
Det skulle vara toppen !!! :)♥
Drömma  kan man ju alltid göra, även om inte allt blir som man hoppas och vill ;)
Man får ju vara nöjd och glad för det man har, men som sagt drömma kan man  ju 
alltid göra. Livet blir ju vad man gör det till !!!!



Önskar alla en underbar och fin dag ♥ 
Var rädda om er & Ta vara på dagen !!!

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar