Baby Hello Kitty

♥ Tidig morgon

Jag var uppe innan tuppen imorse , kl halv fyra slog jag upp mina
runda blå , och kunde inte somna om . Så jag gick upp och satte på kaffe
och sen satt jag framför datorn till kl halv sex. Då blev jag lite trött på ögat
igen , så jag kröp ner i sängen en stund till.
Izza´s alarm satte igång vid 7 tiden , så då gick jag upp igen.
Hade en konstig men ganska härlig dröm nu på morgonen , självklart så var L ♥
med i den , och precis när alarmet väckte mej så skulle jag öppna en present som jag fick
av honom. men tyvärr hann jag inte få veta var det var i den !!!

I dag är det mulet och grått ute , ingen skymt av solen tyvärr.
Jag och Karro pratade om att gå runt Storbron om det skulle bli så underbart väder 
som det har varit i tre dagar nu ,men det blir nog inget med den promenaden nu idag.
Det ser lite kallt och ruggigt ut där ute .

Tänkte ta och städa lite här i huset idag , dammtussarna börjar titta fram igen nu 
Så det är väl dax att ta fram snabeldraken och dra runt några varv.
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, säkert blir det att vi går till Jerre sen.
Det brukar vi ju göra varje dag !! :)♥ 

Här bjuder jag på en bild från igår ...hahahahaha :)
På mej och min son Jerre ♥



Önskar ALLA en fin dag !!!
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar