Baby Hello Kitty

Måndag 1:a Mars

Ny vecka , ny månad och en ny dag !!!
SPORTLOVS vecka för kidsen .
Vaknade upp i morse och tittade ut genom fönstret , och tro på f**
att det snöar och blåser ute . Jag tror jag blir tokig på denna snön !!
VILL inte ha mera snö nu , det räcker !!!

Sitter här nu med kaffekoppen och morgon myser framför datorn iaf.
Funderar på vad som kommer att hända idag då .... Fille och Cissi ska ju flytta
idag , så kanske blir det att hjälpa dem lite om dem behöver någon hjälp.
Ska på EVK möte på Lukke´s skola nu kl 10 , får väl se vad som sägs där,
och vad dem tänker göra åt situationen, och om jag kan få någon hjälp.
Eller om det bara blir tjat och gnäll på mej .......hmmm !!!
I dag måste jag skotta oxå , hur gärna jag än vill slippa så MÅSTE jag göra det.
Snart ser man inte bilarna på gården ju , blir ju insnöade här. OGILLA !
Blir säkert att vi går till Jerre en stund senare oxå , det brukar vi ju göra :)♥
Har skrivit ett mail till L ♥ nu på morgonen oxå , pratade lite med honom på MSN
igår kväll. Saknar honom fortfarande enormt mkt , men får väl se om han kommer att
svara på mitt mail eller inte.
Nu ska jag ta och klä på mej och göra mej i ordning , 
sen ut och skotta lite innan jag ska gå upp till skolan i denna snöstorm ...GRRR !!!

Skickar tankar och massor av kärlek till alla dem som jag älskar



Önskar alla en fin dag , sköt om er !!! ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar