Baby Hello Kitty

♥Feeling good inside

Snart läggdax för min del , ska upp tidigt i morgon.
Ska åka med Izza till Karlstad  , för hon ska till "Öron,Näsa,Hals"
på sjukhuset i Karlstad. Så vi ska åka med bussen som går 8:20 på morgonen.

Nu i kväll har vi haft lite mysig film kväll : Jag, Izza, Karro och Lukke.
Vi har kollat på "NEW MOON", och den var verkligen SUPERBRA!!! ♥
Jag älskar ju "TWILIGHT" och denna var lika bra den.
Nu är det bara att vänta till den 3:dje filmen om Bella & Edward kommer.
Längtar redan !! :)♥



Har fått mail av L♥ nu precis oxå , så nu är jag HAPPY :)♥
Han skrev Grattis , och hoppades att jag skulle få en fin födelsedag.
Gulligt av honom ♥

Nu är jag lite trött på ögat , så jag säger:
♥ Godnatt & Suss gott ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar