Baby Hello Kitty

♥ Trött och en liten tår på ögat

Torsdagsmorgon , och har ont i både huvudet och ryggen...blää !!
Orkade inte skriva ngt igår , var lite ledsen på L ♥ efter att vi pratat
lite på MSN. Han verkar göra allt för att slippa komma nu iaf , och det
gör mej både arg och ledsen. Skrev ett mail till honom senare på kvällen ,
får väl se om han kommer att svara på det !!!

Var ner och solade en stund i går kväll , kände att jag behövde det.
Låg där i solariet och lyssnade på musik , och drömde mej bort♥
Till middag igår åt jag och Karro Kycklingsallad , det var mumsigt det !!!
Så här mkt la jag upp på min tallrik ...hahahha !! :)
Åt upp ungefär hälften , sen orkade jag inget mera.



Ja , vad händer idag då .... Idag är det ju våffeldagen♥
Så igår bestämde jag och Josey att hon och Jerre ska komma hit innan
dem ska till jobbet , så ska vi äta våfflor tsm. Mysigt !!♥
Annars vet jag inte vad som händer,
säkert blir det häng hos Jerre senare i em /kväll.

Önskar alla godingar en fin torsdag !!!
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar