Baby Hello Kitty

♥ Sommartid

Söndag , och idag bytte vi till sommartid....äntligen !!!
Nu blir det ljusare , och förhoppningsvis kommer snön
att försvinna snart och det blir vår .....längtar ♥
Och sen kommer SOMMAREN :) ♥ UNDERBART !!!!

Helgen har varit okej , har bara tagit det lungt. Inte varit ute och svirat runt.
I fredags var jag på stan med Izza & Micke , sen tvättade jag i tvättstugan hos Josey på em
På kvällen blev det häng hos Jerre som vanligt. 
I lördags städade jag nere i källaren nästan hela dagen.
Josey kom förbi , och vi gick ner och solade en stund ( det var skönt !! ♥ )
sen gick jag till Jerre på em.
På kvällen kollade jag , Jerre och Karro på nya Wallander filmen.
Den var okej !!! Gick hem vid tio tiden.
I morse städade jag ur lite kläder i min garderob , har ju massor av kläder
som jag inte använder , som bara ligger. Det behövdes verkligen en rensning ,
men har ändå svårt att plocka bort kläder som jag inte använder ...kanske kommer
jag att använda det någon gång..... hahahha :)
Ja så är det ,  men lite blev bortplockat iaf !!! 

Mitt trådlösa internet e slut nu , och jag kan inte fylla på det just nu för
jag har inte pengar till det. Lite tråkigt då , men på ett sätt är det ju bra oxå
för då sitter jag ju inte så mkt framför datorn och hoppas på att L ♥ ska höra av sej.
Vi har faktiskt inte pratat på hela helgen nu , han skrev bara att han e sjuk nu på
MSN idag när jag loggade in, så därför har han inte varit inne så mkt på MSN skrev han.
Jag skrev bara ok , hoppas att du kryar på dej , vi kanske hörs någon annan dag !!!
Orkar bara inte prata med honom just nu ............

Jag e så trött idag , vet inte vad det är. Ont i huvudet och känner mej jätteseg.
Ändå har jag sovit ganska bra i natt. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk !!
Men det tror jag inte , det är nog bara alla tankar som snurrar i mitt huvud , och oron 
för hur allt ska bli framöver som gör att jag känner mej lite trött och sliten.
Bara att hoppas att allt ordnar sig snart , så att jag blir pigg och glad igen.

Har fotat Majsan´s kissebebisar idag. Dem e så sööööta ♥
Eller vad tycker ni ??!!!











♥ ♥ ♥


  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar