Baby Hello Kitty

♥ Om det ändå kunde vara annorlunda

Sitter hemma hos Jerre och hänger nu , framför datorn förstås :)♥
Var en stund hos Josey i dag , innan hon skulle till jobbet.
Hon bjöd på kaffe och nybakta bullar ♥ YUMMI !!!!
Tog några kort på Betty´s söta kisse bebisar. Dem har blivit jätte stora
redan , och dem har öppnat ögonen. Supersöta !!! ♥







♥ Visst e´dem underbara ??!! ♥
♥ ♥ ♥



Jag blev ju ledsen på L♥ förut , eftersom när jag hade ringt hans mamma som 
 han ville så svarade han ju inte sen när jag skrev till honom på MSN. Så jag skrev en liten
elak pik innan jag loggade ut. När jag loggade in igen efter jag kommit från Josey
hade han mailat till mej , och skrev förlåt för att han inte svarade. Han hade visst gått ut en stund.
Han kommer alltid med någon bortförklaring , och varje gång godtar jag den.
Men nu börjar det kännas så meningslöst , tror inte längre på det han säger.
Okej det kanske e så , men om nu är så att hans internet inte funkar så e det ju konstigt att det "råkar"
funka varje gång han vill att jag ska göra ngt för honom. Men annars hör han knappt av sej !!
Därför börjar jag tröttna på detta nu , han sårar mej bara. Och det känns inte som att det är värt det.
Ändå så har jag så svårt att bara glömma honom och gå vidare !!!
Det är jobbigt att vara olyckligt kär , att tycka om någon som inte bryr sig ett dugg om hur jag
känner det när han gör som han gör. Om jag skulle säga ngt till honom om hur det känns skulle
han bara säga att jag är dum , så jag tänker inte berätta ngt. Jag ska försöka att inte höra av mej till
honom nu, så får jag väl se om/ när han hör av sig nästa gång !!!
Även fast han håller på som han gör , så saknar jag honom enormt mkt fortfarande och han finns i
mina tankar hela tiden♥ Det är jobbigt , men så är det !!!



♥ ♥ ♥
When you came to me, you put my heart on fire
When you left , you took my heart with you
Now when you have it , it feels like you don´t want it.
So please before you break it ,
can you please give it back to me !!!
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar