Baby Hello Kitty

♥ ♥ ♥

Känner mej "Happy" innombord idag :)♥ Det är en grym feeling !!!
Fick ett jättefint mail av L♥ igår kväll , som gjorde mej så otroligt glad.
Har sovit riktigt gott i natt , och vaknade vid 6 tiden, utvilad och glad.
Drömde en underbar dröm inatt oxå , så idag känner jag mej riktigt GLAD
Har inte känt så här på ett bra tag , så idag hoppas jag att det blir en fin dag ♥ 

Mötet med skolan och Soc igår gick bra, som tur är har jag två från soc
som jag känner ganska väl , och som jag tycker bra om .
Så nu ska dem väl försöka hjälpa mej med Lukke iaf , och det känns ju bra !!!

Annars var det en ganska slapp dag igår , gjorde inte så mkt .
Var ute och skottade , och Izza hjälpte mej. Skönt att inte behöva göra
allt själv , det gick ju fortare när vi var två.
Jag hjälpte inte Fille och Cissi med flytten igår , men Karro var där och hjälpte
dem lite, sen hade dem hjälp av Fille´s kompisar oxå.
På kvällen gick jag och hälsade på dem i sin nya lgh iaf , det är en fin lgh
dem har nu , och mer plats än i den förra .

Har inte några planer på vad jag ska göra idag , får väl se vad som händer.
Tänkte fortsätta städa i min garderob iaf , och kolla igenom mina kläder.
Började lite i går kväll , men orkade inte fixa färdigt det då .



Ha´ en underbar dag , och Var rädda om varandra ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar