Baby Hello Kitty

♥ Happy Birthday to Me !!

I dag är det min födelsedag , HIPP HIPP HURRA för lilla mej idag !!! :)
Ett år äldre , lite rynkigare och lite flera gråa hår på huvudet men sånt är livets gång
och jag är glad och lycklig ♥ Jag har 6 underbara ungar som jag älskar över
allt annat ♥  Trots att mitt liv inte känns på topp just är jag tacksam för att jag har
mina barn och mina vänner ,och även att L♥ finns , även om han är långt borta just nu .
 Jag hoppas att allt kommer att ordna sig snart , med allt !!
Idag ska jag inte tänka så mkt på allt jobbigt och tråkigt
Idag ska jag bara njuta av att det är min dag , och att jag blir ett år äldre !!




Önskar alla en underbar och fin dag ,
♥ Var rädda om varandra & Ta vara på dagen !!! ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar