Baby Hello Kitty

♥ Det bara är så ..

Sitter hemma hos Jerre och hänger framför datorn :)♥
Jag , Josey, Sebbe , Jerre och Lukke åt våfflor tidigare idag. YUMMI!! ♥
Det var riktigt gott det !! Jag åt med gräddfil, kaviar & lökröra på.
E inte så förtjust i grädde & sylt, visst det kan vara gott i bland men idag blev det
den lite lyxigare varianten för min del :)



Som jag förstod så blev L♥ lite "pissed off" av det maillet jag skickade
igår kväll , men senare idag var det ok igen.
Jodå jag har mailat till L♥ idag oxå , och nu känns det okey igen då.
Får se hur länge det varar denna gång. Till i morgon kanske !! :) Haha...
Nej då jag hoppas ju att han inte kommer att göra mej ledsen mera nu.
Vill ju bara att han ska fatta hur jag känner det när han håller på som han gör.
♥ BUT I LOVE HIM ANYWAY .... det bara är så !!!

Har varit ner i city och fikat med Karro & Izza idag oxå när dem slutade plugget.
Det blev ju en hel del skratt och flams som vanligt !!! :)♥

Nu ska jag snart ta och dra mej till huset, orkar inte sitta så länge till framför
datorn nu. Börjar bli lite trött på ögat !!!

Natti , natti och suss gott sen när det är "bedtime"
♥ ♥ ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar