Baby Hello Kitty

♥ Det är inte sant

Det SNÖAR ute igen , det e ju fan otroligt detta väder.
Vill ju att våren ska komma nu , inte att det kommer mera snö.....Grrrr !!!
Blir så trött på det här !!! Just nu är allt bara så jobbigt .
Känner mej ledsen, grinig och "agresive" innombords !!!
I morse när jag vaknade ville jag bara gömma mej under täcket och inte
gå upp överhuvudtaget. Mitt liv är ju inte på topp just nu , och det blir ju inte
bättre av att det kommer mera snö nu heller ju .
Men det är bara att försöka se det positiva i det hela , Livet e inte alltid lätt men
det är ju bara att försöka göra det bästa av situationen , och inte gräva ner sig för det.
Det är lätt att säga , men ska verkligen försöka .
Jag är ju inte en sån människa som gillar att vara sur & grinig egentligen.
Brukar för det mesta ha ett leende på läpparna även om det är jobbigt och tungt.
Så idag ska jag försöka att inte tänka så mkt på allt jobbigt,
och allt som gör mej ledsen. Jag ska försöka tänka på sånt som gör mej "happy" istället !!!
Då kommer jag nog att klara av även denna dag.
Dax för lite mera kaffe nu , sen ska jag göra mej i ordning.



♥ Ha en fin dag alla sötnosar , och va rädda om er ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar