Baby Hello Kitty

Ännu en morgon framför datorn

Som vanligt sitter jag här denna morgon framför min dator,
med en kopp kaffe och bara njuter av att få vara själv för en
liten stund. Ungarna sover fortfarande !!!!!
Ska snart ner och elda lite tänkte jag , för det e lite kyligt i huset nu.
Har ju inte eldat på några dagar nu , så det är nog bäst att jag gör det
idag eftersom det är -20 ute. Och vill ju inte att rören ska frysa, då blir det ju
inte roligt sen !!

I går var vi till Jerre och hängde , vi åt middag hos honom.
Fixade iordning potatisgratäng och kassler tills han kom hem från jobbet.
Det var riktigt gott det !!
Vi gick från honom vid åtta tiden , då gick vi till huset och kollade på film.
Vi kollade på "Luftslottet som sprängdes"
Den var superbra , tycker jag. Jag gillar ju de två första filmerna oxå.
"Lisbet Salander" äger verkligen , cool tjej !!!



Ha´en fin dag ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar