Baby Hello Kitty

♥ About me

Namn: Mariette
Kallas för: Mimmi
Stjärntecken: Fiskarna
Höger eller vänsterhänt : Högerhänt
Tatueringar:6 stycken: Stjärnor på ryggen ,"Angel" i nacken, Streckkod på vänster underarm , "Vila i Frid" på höger underarm , Stjärnor med mina barns namn och födelseår på höger ben,och ett Celtic "Eternity" märke på vänster ben.
Längd: ca 161
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond ( lite grått oxå ...hahahaha)
Fräknar: Ja lite fräknar i ansiktet när jag solar
Önskar du att du bodde någon annanstans : JAAAA !!!
Tycker du att du attraktiv: Oh ja , vem tycker inte det *LOL*
Dricker du ?? Ja ibland
Röker du ?? Ja det gör jag
Vilket schampo använder du? Elvital 
Vilken parfym använder du?."GO GIRL" - Carolina Gynnings
Vad är du rädd för? Att människor som jag älskar ska försvinna.
Gillar du att tvätta? Ja då det är ganska kul ibland , vill ju ha rena kläder
Motto:Var mot andra , som du vill att dem ska vara mot dej!!! Ta vara på varje dag !!!  
Kär? Jaaaaaaaa !! :)♥

 Favorit…
Låt:
Finns många bra , men tycker mkt om b.l.a Nothing else matters- Metallica
Sak att göra: Sitta vid min dator :)
Dryck:Självklart ÖL :) ♥ och Kaffe !!!
Kläder: Jeans och linne
Sport: Fotboll (kolla på ) 
Film: Armageddon , Twilight,
Bil:.Mercedez
TV Serie:  Prison Break, Vampires Diaries, Solsidan, Svenska Hollywood fruar

Har du någonsin…
Blivit arresterad?
Nej  
Ljugit för någon? Nja , kanske någon liten vit lögn , annars e jag ofta ärlig !!
Varit i slagsmål? Nej jag slåss inte ;)
Träffat någon från internet IRL? Nope

 Antal…
Gånger ditt hjärta brustit?
Ett antal gånger 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? I princip ingen…
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två ggr i Filipsstads Tidningen

 Senaste…
Boken du läste?
Snabba Cash & Aldrig fucka upp 
Personen du fick e-mail av? My Lover ♥ 
Personen du fick brev av? Min vän Taru ♥  
Personen du fick sms av? Izza ♥  
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var när Fille fyllde år
Saken du köpte? Ett cigg paket
Filmen du hyrde? oj , det var länge sen jag hyrde film ...minns faktiskt inte
Filmen du köpte? "Män som hatar kvinnor " och " Flickan som lekte med elden" 
Låten du hörde: We were friends -DARE 
Låten du laddade ner? Låtar från Melodifestivalen 2010
Personen du ringde? L´s mamma ♥  
Personen som ringde dig? Ulla
TV-program du såg? Svenska Hollywoodfruar
Person du tänkte på? My Lover

Övrigt...
Vad har du gjort idag?
suttit vid datorn,pratat med L ♥, lyssnat på musik, varit ute i solen :)♥ 
Brukar du svära mycket? ja  
När stiger du upp på morgonen? Mellan 6-7 tiden ungefär 
Vad har du på dig? Svarta jeans , svart linne , rosa linne och en svart kofta
Är du glad nu? Ja jätteglad faktiskt :) ♥
Vad dansar du till? Dansar till det mesta , bara det svänger lite så *LOL* 
Land du vill besöka? Thailand 
Vad ska du göra ikväll? Hänga hos Jerre ♥
Vad är du allergisk mot? Sura, oärliga och griniga människor 
Var har du ont? Har inte ont någonstans just nu !!
Använder du hårspray? Ja , annars skulle mitt hår ligga platt
Kan du stå på händer? Har kunnat det iaf , men nu vet jag inte .....
Salt eller socker? Beror på till vad
Gillar du ketchup? Ja till vissa maträtter  
Var du glad igår? Ja det var jag :) 
Kan du sjunga?Ja visst kan jag det ...NOOOT !!! hahahaha, men tycker det e kul med Singstar :)
Spaghetti eller makaroner? Spagetti!
Land du vill bo i? Något land där det e soligt och varmt hela tiden !!! :)♥






♥ ♥ ♥

 

 

 

 

 

 

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar