Baby Hello Kitty

♥ Mys tisdag

Det blev en jättemysig och trevlig fikastund på stan igår med Bella & Flisan :)♥
Vi tänkte ta en sväng till Hagfors idag , men det blev inte så.
Det blir någon annan dag istället. Pratade iaf på att ses i morgon en stund och ta en kaffe
innan Bella börjar jobba :) NICE !! ♥
I går kväll var jag, Karro & Lukke ut till Kalhyttan och kollade på när Josey spelade match.
Det var riktigt kul , men på slutet kom det massor av knott.
Så vi blev lite bitna...hmmm !!! Matchen slutade 2-2 iaf, och det var ju bra att dem inte förlorade!!

Åkte iväg tidigt i morse till Karlstad med Josey :)♥
Först var vi på RUSTA , och handlade lite och sen åkte vi ut till Bervik.
Innan vi åkte hem , blev det ett besök på Donken förstås.
 Nya glas denna vecka ...ROSA ♥ !!! Så nu har jag iaf två stycken.
När vi kom hem från Karlstad , gick jag ner på stan och fikade med Karro , sen gick vi hem till huset.
Det blev räksallad till middag idag , det var gott det !!!
På kvällen roade jag & Karro oss med att sätta ihop ett partytält som jag & Josey köpte i Karlstad idag. Hahahahaha...det var lite krångligt , men till slut fick vi ihop det iaf .
Funderar på att köpa en till sida till tältet, så kanske blir det en sväng till RUSTA i morgon igen !!! :)
Det är inte riktigt fixat under partytältet ännu , det ska bli lite mysigare än som det ser ut nu !!




Jag köpte en cool grej idag , en låda med handtag , och på lådan står det "BÄRS".
Tyckte att det passade mig , så jag köpte en sådan. Nu kan jag gå runt med min lilla låda
med öl, det ryms 4 stycken burkar i den. Gillar den !!! :)♥



Köpte även " Amor vincit Omnia" i trä , att sätta upp på väggen.
Jättefint !!! ♥ Tror jag ska sätta upp det i köket , för där har jag lite mörkare
väggar , så att det syns. Tänkte ju ha det i sovrummet först , men har vita
väggar i sovrummet , så tror inte att det blir så bra. Så det får bli i köket !!!



Dessa söta sländor köpte jag oxå , för att ha bland mina blommor :)♥






Känner mig lite trött på ögat , så tänkte snart ta och krypa ner i sängen.
Kanske blir det att kolla på nån film en stund , eller kanske läsa lite.
Har inte riktigt bestämt mig ännu :)

Ha en fortsatt fin tisdagskväll ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar