Baby Hello Kitty

♥ It hurts inside

Torsdagkväll , och här sitter jag framför min dator :)♥
Har varit en fin dag idag. I morse satt jag ute på gräsmattan i
solskenet och lyssnade på musik , och njöt av sommarvärmen :)♥
På em åkte jag , Karro och Lukke en sväng till Karlskoga.
Lukke ville köpa ett spel på Elgiganten , och när vi ändå var där passade vi på att äta på MAX.
Var även in på H&M och Partaj innan vi åkte tbx hem igen.
Kvällen har varit lugn , Lukke & Karro sitter i vardagsrummet och spelar WII.
Jag har pratat en stund med L♥ på MSN, det gav mig en hel del tankar efteråt,
som vanligt den senaste tiden. 
Men som jag sa igår , får väl se hur det blir när han kommer tbx till Sverige.
Kanske är det bara jag som är dum, men ändå finns det en
oro inom mig som inte riktigt vill försvinna. Jobbigt !! 
Men sånt är livet , det är inte lätt när det är svårt !!!
Men det ordnar sig på ngt sätt , det brukar det göra till slut.
Jag ska försöka att vara stark, inte gråta.
Jag ska försöka vara den glada Mimmi som ler och skrattar ,
men förlåt om jag inte orkar vara det jämt. 
Jag är inte sur, men lite trött och ledsen bara. Men det blir bättre , jag lovar !!  
Men i bland behöver jag bara få vara lite själv en stund , och rensa alla mina tankar.
Det brukar kännas bättre efter en stund, och då kan jag vara mig själv igen.
Nu ska jag snart ta och skjutsa hem Karro, så att hon slipper gå hem med sina tunga påsar.
Sen blir det nog att krypa ner i sängen , och kanske kolla på någon film innan det är dax att sova.



Hoppas alla får en fortsatt mysig och fin kväll :)♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar