Baby Hello Kitty

♥ Min väntan tar visst aldrig slut

Sitter på Arlanda , och väntar på L♥ men hans flyg är 2 timmar försenat.
Det är beräknat att landa strax efter ett ....suck !!!
Trodde inte att det var sant när han ringde och sa det, och eftersom jag redan
var på väg ut till Arlanda , så tyckte jag inte att det var så stor idé att vända och
köra tbx till hans mamma. Så nu sitter jag här och väntar !!!
Men jag är ju van att vänta på honom , så det gör mig inte så mkt egentligen.
Tur att jag har datorn med mig så jag har ngt att göra , annars skulle det nog bli lite
tråkigt att sitta här och bara titta rakt ut i luften :)

Åkte mot Sthlm tidigt i morse , och kom till L´s mamma vid tolvtiden.
När jag kom dit var även L´s pappa där. Vi drack kaffe och satt och pratade lite.
Sen åkte jag och L´s mamma och handlade lite, vi har även suttit på ballkongen och pratat,
ätit middag och kollat på tv. Väldigt mysigt och trevligt !!! :)♥
Hon har sagt flera gånger till mig idag " åh Mimmi , jag är så glad att du är här"
Hon är för go´, hans lilla mamma ♥

Har pratat med Karro i telefon , och det går bra där hemma. Än så länge iaf :)
I morgon ska jag en sväng till graven tänkte jag, om det går att komma fram
för i morgon gifter sig ju Kronprinsessan Viktoria & Daniel så det är nog avstängt i nästan hela Sthlm då.
Annars tar jag och åker till graven innan jag åker hem igen , det är ju ändå på väg hem.
Så vi får väl se när det blir, jag ska iaf dit innan jag åker hem.
Har med mig en sten där det står "Älskade pappa" på som jag har lovat att lägga
på graven. Karro har köpt den , och jag ska även köpa en bukett rosor att sätta där ♥

Känner mig så glad att L♥ äntligen kommer hem , och det gör hans mamma oxå.
Har saknat honom så mkt , och snart ... mkt snart ska jag äntligen få träffa honom igen.
Det är 5 månader sen jag var här och vinkade av honom när han åkte tbx till Thailand.
Kan ju inte säga att tiden inte gått speciellt fort, har ju önskat att han skulle komma tbx mkt tidigare.
Men nu är det ju som det är , och nu har han ju äntligen bestämt sig för att komma tbx.
Och det är jag väldigt , väldigt lycklig för att han gör :) ♥
Jag hoppas att allt kommer att ordna sig , och att allt blir bra mellan oss. Jag hoppas att han stannar
i Sverige ett tag nu , det är så jobbigt när han är på andra sidan jordklotet ju.

Nu ska jag snart ta och gå utanför och ta mig en cigg. Måste få lite luft känner jag, börjar
känna mig lite trött på ögat och i huvudet .
Det är ju en timme  kvar tills planet är beräknat att landa ......
Kanske tassar in lite senare , om jag orkar.

♥ Kärlek till alla som jag älskar ♥



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar