Baby Hello Kitty

♥ Det börjar bra...

Måndagsmorgon igen då , och denna morgon har börjat riktigt fint.
Trots att jag försov mig , ja barnen har sommarlov så egentligen behöver jag ju inte gå upp.
Men igår kväll ringde Fille och frågade om jag kunde skjutsa honom ut till OLW nu på morgonen,
han börjar ju sitt sommarjobb där idag. Självklart sa jag , jag e vaken. Men tydligen så sov jag riktigt
gott när klockan ringde , men vaknade iaf när Fille kom förbi och knackade på dörren, så han hann ju
iaf till jobbet i tid. Efter att jag skjutsat Fille , har jag suttit vid datorn och pratat med L♥ på MSN.
I dag kändes det riktigt bra att prata med honom . Han var inte otrevlig , och blev glad innombords :)♥
Han kommer hem till Sverige nu på fredag, så då ska jag hämta honom på Arlanda. Om inte Lukke vill följa med till Stockholm , så hoppas jag att Karro kan vara hemma med honom.
 Tror inte att L♥ följer med hit sen , för han har ju lite att fixa i Stocholm.
Men kanske kommer han hit senare, hoppas jag. Känner mig jätteglad innombords att han kommer hem nu iaf. Har saknat honom enormt mkt. Och det är ju lättare att prata mellan fyra ögon , än bara på datorn.
Så jag hoppas allt fixar sig , när han kommer. Jag vet ju hur jag känner , och vad jag skulle vilja , men vi får väl se om det är ömsesidigt eller inte !! Jag hoppas på det bästa iaf :)♥
 
Snart ska jag ner på stan och ta en fika med Bella , min nyfunna vän.
Hon är verkligen jättego´, och är så glad att vi har börjat umgås.
Jag har ju inte så många vänner här i stan, så det känns kul att hitta någon som det verkligen klickar med.
Sen vet jag inte vad som händer mera idag, får väl se vad det blir!!
Men det känns iaf som att det kommer att bli en fin dag idag ♥
Trots att vädret inte är det bästa, det är molnigt och det blåser lite.
Men solen tittar fram lite då och då iaf. Så man får ju vara glad för det lilla :)

Önskar alla en underbar dag ♥
Ta vara på dagen och ha det fantastiskt !!
♥ Kramar & Kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar