Baby Hello Kitty

♥ Back in town

Nu är jag hemma igen , efter en några underbara dagar tsm med L♥.
Egentligen skulle jag ha viljat stanna några dagar till men eftersom han har en del att fixa därhemma nu, så vill jag inte vara i vägen. Och här hemma behövs jag nog bättre just nu. Dagarna jag fick tsm med L♥ denna gång har iaf varit fantastiska , och det är jag otroligt glad för. Det kändes lite tråkigt att åka ifrån honom igår , men förhoppningsvis kommer vi snart att ses igen. Nu är han ju iaf i Sverige , och inte på andra sidan jordklotet. Är lite rädd att han ska åka iväg igen , kan inte rå för det. Jag vet ju hur det blev sist, då var han hemma i 3 veckor bara. Jag hoppas att han inte får för sig att dra iväg på ett bra tag nu. L´s ♥ mamma är så snäll och go´, och jag sa till henne att hon är jätte välkommen att komma hit och hälsa på om hon vill. Det blev hon glad för , så jag sa att det är bara att hon hör av sig när hon vill komma så åker jag och hämtar henne. Det skulle hon göra !!! :)

I dag skiner solen från en klarblå himmel, och det kommer nog att bli en underbar dag :)♥
Jag är så HAPPY och så in LOVE ♥ Det känns härligt !!! ♥ ♥ ♥
Har inte så stora planer inför denna dag , men måste iaf klippa gräset idag , sen blir det en sväng ner på stan och ta en fika med Bella. Hon skrev igår och frågade om vi skulle ses idag . Självklart vill jag det !!! :)♥
Sen får vi väl se vad som händer och sker.
Jag tänker iaf njuta av dagen , och fortsätta att vara glad & lycklig :)♥


Jag & L♥ i Gamla Stan i lördags !!



Önskar alla goa´och fina människor en helt fantastisk dag!!!
♥ Massor av Kramar & Kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar