Baby Hello Kitty

♥ Ännu en underbar dag

Solsken och värme idag oxå ...underbart :)♥
På fm klippte jag gräsmattan igen , den växer fort nu när det är sol och varmt ute.
Fille kom och hjälpte mig att klippa med grästrimmern runt kanterna.
Vid halv tolv tiden åkte jag, Jerre, Fille, Josey, Cissi och Karro på en liten utflykt
till Grythyttan, och åt glass. Dem har ju så jätte god glass där :)





När vi skulle åka därifrån körde jag in med fronten på min bil i ett träd när jag backade
ut från parkeringen....klantigt !! Men det gjorde inte så mkt. Jag och Karro sparkade tbx den, så
att den satt fast hela vägen hem iaf. Senare på em kom Micke och Izza förbi , och då skruvade
Micke fast fronten ordentligt, så nu sitter den nog fast tills jag kör in i ngt igen ...hahahhaha :)



Har även varit ner på stan och suttit en stund på Cafe´huset och haft det mysigt i solen idag.
När Lukke kom hem från skolan , satt han , jag och Karro på en filt på gräsmattan
och mumsade på jordgubbar och grädde :)♥ Sen spelade vi även kubb en stund.
På kvällen var det grillning och brännboll hemma hos Lukke´s fröken , så jag, Karro och
Lukke åkte dit. Det var roligt !! Efter brännbollen och grillningen badade Lukke och några till
från hans klass. Sedan åkte vi hem !! Lukke duschade och sen somnade han på direkten när
han la sig. I morgon ska Lukke´s klass till Bodaborg under dagen , och dem kommer hem runt 6 tiden
på kvällen. Hoppas att det blir fint väder , och att dem får skoj där borta !!

Har pratat med L♥ en stund nu ikväll , och han svarade faktiskt på det mailet som jag
skickade till honom igår. Det var ju kul , och det gjorde mig glad innombords :)♥
Nu är det snart dax att krypa ner under täcket och försöka sova lite.
Är lite trött på ögat efter att ha varit ute i solen hela dagen, men det är härligt med
detta väder som är nu. Hoppas att det fortsätter så !!!

Godnatt & Dröm sött ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar