Baby Hello Kitty

♥ Life is what you make it

Lördagsmorgon , och här sitter jag framför datorn och har det bra.
Tänkte snart gå ut och sätta mig i solen en stund innan jag ska skjutsa Jerre, Fille och Andy till Sandsjön.
 Dem ska dit och tälta !! Sen vet jag inte vad det blir, det blir nog bara att chilla idag.
Känner inte för att göra så mkt annat faktiskt.
 
I går em var jag, Karro & Josey till Izza & Micke i Nykroppa.
Det var jättemysigt och trevligt. Vi åt mat, fikade och Micke hjälpte mig med bilen.
På kvällen när vi åkte tbx till stan följde Izza & Micke med in en stund.
Det blev en lugn fredagskväll för min del, tänkte gå ut en sväng men struntade i det.



Önskar alla en fantastisk fin lördag
♥ Carpe Diem ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar