Baby Hello Kitty

♥ Zzzzzz..

Är lite trött på ögat nu , och ska snart gå och lägga mig.
Körde Filipstad-Sthlm-Filipstad nu idag.
Det gick bra, jag tycker ju om att köra bil.
Karro följde med mig som sällskap, det var gulligt av henne !!

Nu är L´s♥ lilla söta mamma här hos mig och hälsar på, och det känns jättekul.
Hon är så tacksam och glad att hon får komma hit och hälsa på, och att hon får komma hemifrån lite.
Får se vad vi kan hitta på nu när hon är här , det beror ju lite på vad hon orkar.
Men trevligt kommer vi säkert att ha det !!! :)♥

Innan vi åkte hemifrån henne så ringde hon till L♥, och jag pratade oxå lite med honom .
Det kändes så underbart, och jag blev så glad av att få höra hans röst ♥
Vi pratade inte så länge , men det betydde mkt att få prata lite med honom iaf.
Han sa´till sin mamma innan de la´på : Säg till Mimmi att jag älskar henne ♥
Åh vad glad jag blev när hon berättade det för mig !!! :)♥
 

  

GO´NATT alla goa´människor , Sov Gott & Dröm Sött !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar