Baby Hello Kitty

♥ Välkommen till världen

Nu äntligen har jag blivit mormor :)♥
Det känns underbart , och jag är så lycklig !!!
Karro ringde mej vid 4 tiden i morse och sa att hon haft värkar sen kl 12 på natten ungefär.
Och när hon ringde var det ca 7 min mellan värkarna så Jag sa åt henne att ringa till sjukhuset och höra om dem tyckte att vi skulle komma. Det gjorde hon , och sen ringde hon mej igen och sa att dem sagt att hon skulle komma in. Så jag gick upp, drog på mej lite kläder och satte mej i bilen och åkte och hämtade Karro. Sen bar det iväg till Karlstad. Vi kom till karlstad strax efter kl 5 , och fick ett rum på förlossningsavd. Barnmorskan kom in och undersökte Karro , och hon hade öppnat sig 5 cm redan när vi kom in. Efter en stund satte värkarna in ordentligt , och Karro bad att få ryggbedövning. Så det kom en narkosläkare och fixade det. Sen blev det lite lugnare för Karro , och hon hade inte så ont när värkarna kom. Vid 11 tiden satte krystningsvärkarna igång , och kl 11:34 födde Karro en underbar liten välskapt son.
Det var en otrolig upplevelse att få vara med på förlossningen, och både jag och Karro fick tårar i ögonen när allt var över. Är så stolt över Karro , hon fixade det galant. Hon var jätte duktig, fast hon sa till mej flera gånger
 " Mamma, jag klarar inte det här " Men det gjorde hon !!! Hon fick en underbar fin liten son ,
och jag är världens lyckligaste mormor :)♥
Karro kommer att bli en toppen mamma det vet jag !!

 



Douglas Adam Wilczek
2010-07-25 ,Kl: 11:34
3970 g * 54 cm


Lycklig och stolt mormor !!

Mkt har hänt idag och jag känner mej lite trött på ögat , så jag lägga mej nu
och försöka sova ett par timmar.
♥ Kärlek & all lycka önskar jag min älskade dotter Karro och hennes underbara son Douglas ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar